Naponta frissülő online regény startupperekről, befektetőkről és vállalkozókról

Startupperek

35. Charles

2017. január 01. - Báró Kissfaludy Mihály

Kíváncsi vagyok, hogy vajon mikorra teszik le az asztalomra a döntési anyagukat, tűnődött Charles egy pohár chardoney-jal a kezében, valamiért az a megérzésem, hogy a srácoknak lesz kérőjük szép számmal. Eh, de mindegy is, a lehetőségek jönnek és mennek, a legjobb lehetőség pedig a végén úgyis engem fog megtalálni. Na ki hív, nézett rá Charles a mobiljára, ó az a mihaszna Peter, nyomta ki azzal a lendülettel a hívást. Majd másodszor és harmadszor is. Nem hagy nyugton az a kis tetű, rázta meg lassan fejét Charles.

- Uram, nyitott be az irodába a recepciós, itt vannak a következő vendégei.

Meg is feledkeztem róluk. 2 török fiatal, a bemutatkozó emailjük szerint valami nagyon trendi és üzletileg hasznosítható terméken dolgoznak, igaz, csak félig-meddig nevezhetők startup-ak, mert nem annyira a klasszikus startup iparágban kezdtek el működni, hanem a szépségiparban, de meglátom.

Rövid bemutatkozás és kötelező körök után Altan, a fiatalabbik srác átadott egy ízléses és trendi dizájnnal ellátott papírdobozt Charlesnak.

- Nos, a fejlesztésünk a dobozban található, nyissa ki kérem és győződjön meg a projektünk sikerességéről.

- Mégis mi ez, szagolgatta meg Charles az átlátszó műanyag samponos dobozra emlékeztető, sárgás masszát tartalmazó löttyöt. Romlott tej?

- Nem, nem uram, ez a legújabb fejlesztésünk, a csidi-csudi szőrtelenítő gél és a hozzá tartozó kiegészítő szett.

Mi a fasz, fogalmazta meg egyelőre csak magában Charles az első gondolatát. Hallgatom Önöket, kérem mutassák be a terméküket – tette hozzá most már hangosan is.

- Nos, látom az arcán uram, hogy nagyon megtetszett a termékünk, kezdte Altan, amit nem is csodálunk. A Wakon márka hihetetlen luxust sugároz, látom Önnek is tetszik a doboz és a flakon tapintása, minden rész kialakítására rendkívül nagy figyelmet fordítottunk, külön New-York-i tervezőcsapatot bíztunk meg azzal, hogy igazi luxusterméket csomagoljunk a luxusra éhező vásárlóinknak.

- Oké, azt látom, hogy a külcsín szemetgyönyörködtető. Mi a helyzet a belbeccsel?

- Hát, az igazat megvallva, vette át a szót alapítótársától Erdogan, a termék önmagában nem nagy durranás. De nem is ez a lényeg, mert a vásárlók, a luxusra vágyó vásárlóink úgyis csak a csomagolás és a márkanév alapján fognak dönteni és megvenni a szépségápolási termékeinket.

- Álljunk meg egy szóra, emelte fel mutatóujját Charles, mit jelent az, hogy a termék önmagában nem nagy durranás? Mi van benne? Mitől egyedi?

- Semmi egyedi nincs benne. A gyantát Kínából hozatjuk, teljesen átlagos gyanta, bár ha a termékleírás nem trükközik, akkor nem a legszarabb minőségű gyanta. Talán, reménykedjünk benne. De ismétlem, a termék beltartalma gyakorlatilag bárhol megkapható, nem az a lényeg, hanem a luxus érzete, a kiváló csomagolás, a házhozszállítás, a support.

- De ezt most ugye nem mondjátok komolyan? Vagy ezt tényleg komolyan gondoljátok? – szaladt fel Charles szemöldöke.

- Természetesen komolyan gondoljuk, enélkül nem is fordítottunk volna dollár tízezreket a csomagolás, a design és a márka kialakításába.

- Milyen értékesítési csatornát akartok használni a termék eladására?

- Van már webshopunk, illetve a szájmarketingben hiszünk. Próbáljuk bevinni a terméket nagyobb kereskedelmi hálózatokba, de ehhez azért sok időre van szükségünk.

- Webshop? Majd a luxusra vágyó nyugdíjas vagy újgazdag picsa webshopot fog szerintetek nézegetni?

- Szerintünk igen, mert megkérdeztük a nagynénikénket, aki egyébként Isztanbulban éli a milliomos feleségek kényelmes életét és ő elég gyakran nézegeti a webshopok kínálatát.

- Vagyis megkérdeztétek egy darab hozzátok közel álló ember véleményét?

- Hát, gyakorlatilag lesarkítva a kérdést, igen, de mi akkor is bízunk a nagynénikénkben.

- A becslésetek szerint mennyibe kerülne a márkaépítés, akár csak európai színtéren?

- Az elemzéseink szerint nem sokba, pár millió euró lenne a teljes költsége.

- Pár millióba?

- Igen.

- Ezt a történetet előadtátok már más palimadarárnak, akarom mondani befektetőknek is?

- Persze, Ön ma a negyedik, akinek bemutatjuk a luxus termékünket.

Negyedik, mi a fene, ez akár még sérthetné is azt a kurva önérzetem...tűnödött Charles. – És mi volt a jellemző válasz a terméketekre?

- Hát csak annyi, hogy majd átgondolják és a jövő héten jelentkeznek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://startupperek.blog.hu/api/trackback/id/tr7812096701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása