Naponta frissülő online regény startupperekről, befektetőkről és vállalkozókról

Startupperek

44. Koichi

2017. január 10. - Báró Kissfaludy Mihály

- Voltál már annak az új startup gurunak az előadásain? Szerintem nagyon frankó dolgokat mesél és látszik, hogy tapasztalatból beszél, nem csak úgy össze-vissza jártatja fontoskodva a száját.

- Már ismerhetnél annyira, hogy tudod: soha nem megyek el ilyen előadásokra és tréningekre, kezdte Koichi. Illetve pontosítok: régebben jártam ilyen eseményekre, de amikor a századikon is ugyanazokat a semmitmondó, internetről ellopott végső igazságokat osztották meg a hallgatósággal némi hogyan legyél tuti sikeres 10 pontban bullshittel, akkor egy békés anyázás kíséretében megfogadtam, hogy soha többet. Én ugyan nem vagyok hajlandó az értékes időmet ilyen felesleges hülyeségekre pazarolni. És szerintem jobban tennéd, ha te is inkább a termékre koncentrálnál.

- Ez a faszi tényleg nagy ász, sokat lehet tőle tanulni!

- Figyelj ide Shepard, kezdte Koichi, te beszéltél ezzel az arccal személyesen is?

- Igen.

- És?

- Jól nyomja.

- De mivel foglalkozott korábban?

- Felépített pár sikeres startupot, és most a következőn dolgozik.

- Te, mint startupper, te mivel foglalkozol?

- Ez most hogy jön a témánkhoz haver?

- Csak válaszolj. Te, mint egy startupot építő srác, neked mivel telnek a napjaid?

- Hát, gyakorlatilag csak az ötletemmel és a céggel foglalkozok, másra nagyon nincs időm.

- Még hétvégén is?

- Hétvégén is. Persze lehet, hogy rosszul szervezem az életemet és rám férne egy kis időmenedzsment, de néha még a WC-re is kajával megyek, hogy időt spóroljak a munkámra, ami persze egyben a hobbim is.

- Kapiskálod, hogy mire akarok kilyukadni?

- Ja. Vettem az adást. De azt ne mond, hogy csak totál haszontalan előadások vannak startup témában?

- Ezt azért nem állítanám. De évente jó, ha van 2-3 minőségi event. És az sem feltétlenül a környéken. Ha jó rendezvényt akarsz, menj inkább az államokba, esetleg Londonba, vagy max. Berlinbe. Voltam néhány egész klassz rendezvényen Ázsiában is, de ezek nekem olyan furák voltak.

- De te ázsiai vagy!

- Igen. És? Attól még lehet eszem és mondhatom azt japánként, hogy a legtöbb ázsiai startup event egy rakás szar. Kelettől nyugatig. Nem is értem. Ez szerintem valami helyi sajátosság: azt hisszük, hogy mindenben jók vagyunk abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy itt él közel 4 milliárd ember és ennyi emberből csak ki tudunk „termelni” néhány tucat tehetséges startuppert és tucatnyi élvezhető előadást. De ez mennyiségi ismérv.

- Akkor azt mondd meg, hogy hova menjek!

- Én ott leszek az idei san diegói éves dzsemborin, szerintem mindenki ott lesz, aki számít. Gyere te is velem!

- Fizeted?

- Legyen!

A bejegyzés trackback címe:

https://startupperek.blog.hu/api/trackback/id/tr9712096825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása