Naponta frissülő online regény startupperekről, befektetőkről és vállalkozókról

Startupperek

38. Daniella

2017. január 04. - Báró Kissfaludy Mihály

- Te Miro, mit szólsz ehhez a hírhez? Lehet nekünk is meg kellene futtatni az ötletünket valamelyik közép-kelet-európai inkubátorban, hátha ott még több lehetőséget adnának.

- Átnézted már a névjegyeket?

- Erre nem volt még időm. Még csak tegnap volt a szeánsz, alig tértem magamhoz a sokktól.

- Ne szívasd már Miro, egyszerűen több idő kell az ilyesmire, - vágott közbe Felix. – De amúgy is, ha több helyen is megpróbálkozunk, attól még nem állnak meg az itteni ügyeink, biztos vagyok benne, hogy még egy csomó megkeresés vár minket, én még meg sem néztem a friss emailjeimet.

- Figyeljetek, - kezdte Miro, - én csak egy egyszerű geek vagyok, a programozáshoz értek, máshoz nagyon nem. De a programozásban is azt az aranyszabályt követem, hogy mindig csak egy konkrét megoldandó problémára összpontosítok, és nem aprózom el a figyelmemet több részkérdésre. Egyszerűen szerintem túl nagy kockázat és nem szabadna többfelé nézelődni. Vigyük ezt végig és ne pazaroljuk feleslegesen az erőforrásainkat Kelet-Európára. Egyébként is, minek? Minden itt van Nyugat-Európában és a tengerentúlon, a kutya sem megy oda. Minek? Nem ott van a piac, nem ott vannak a felhasználók, nem ott van a pénz.

- Én azt hiszem, mégis érdemes lenne megvizsgálni, hogy milyen feltételekkel kaphatnánk pénzt akár Kelet-Európában. És te Felix? Te mit gondolsz?

- Hát, - túrt bele hajába Felix, - én valahogy Miro és a te koncepciód közül választanám a legjobbat, a kettő között egyensúlyoznék, ha értitek, mire gondolok.

- Nem értem, fejtsd ki,- nyomott el egy unott ásítást Miro.

- Nos, nézzük meg, mik a lehetőségeink mondjuk egy országban, abban, amelyiket közösen kiválasztunk, de ennyi, ne pazaroljunk erre több energiát. Menjünk el egy pár megbeszélésre, dumáljunk néhány helyi arccal és gyorsan döntsük el, mi a helyes irány. Ki tudja, lehet nagyot szakítunk, persze az is megeshet, hogy nagyon hamar kiderül számunkra, hogy nem ez a helyes út. Nos?

- Vágjunk bele, a fene vinné el, meghajlok a többség akarata előtt, - mosolygott társaira Miro. – Mi a következő lépés? Daniella, te ismersz valami kontaktot, akivel tudnánk beszélni?

- Persze, az egyik volt egyetemi csoporttársam nagybátyja épp egy ottani kockázati tőkés cégnél dolgozik, Skype-on rácsörgök és teszek egy próbát.

3 óra, némi munka és egy extra méretű, minden földi jóval megpakolt pizza elfogyasztása után megcsörrent Daniella Skype-ja.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://startupperek.blog.hu/api/trackback/id/tr6412096745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása