Naponta frissülő online regény startupperekről, befektetőkről és vállalkozókról

Startupperek

41. Janos

2017. január 07. - Báró Kissfaludy Mihály

- Figyelj Tomas, megvagyok mindennel, amit tanácsoltál.

- Helyes. A következő lépés a stratégia. Szedjétek össze azokat a potenciális partnereket, akik használnák a megoldásotokat, az üzletfejlesztő srác pedig kezdje megpuhítani őket, rádumálni a rendszeretekre. Hogy állsz az alkalmazás fejlesztésével?

- Kell még 1 hét és kirakom a már működő verziót. Nem lesz csilli-villi, de minden funkciójában működni fog, az tuti.

- Szerveroldali story is meglesz?

- Persze, mit képzelsz. Mi a következő lépés?

- Hallod haver, ezért tuti számlázni fogok neked.

- Annyi baj legyen Tomas, csak használjanak a tanácsaid. Annyi mindenki adott már tanácsot nekem az elmúlt hetekben és olyan sok baromságot javasoltak, hogy egészen beleőszültem.

- Na szóval, feküdj rá ezerre a fejlesztésre, legyen minél hamarabb működő terméked és hozzá a szoftver. Ne aludj sokat, legfeljebb napi 1-2 órát, aludtál eleget, amikor csecsemő voltál és aludni fogsz eleget, amikor nyugdíjas leszel. Milliárdos nyugdíjas. Az alvás kiesett munkaidő.

- Alig alszom mostanában, tolom a sok koffeintablettát, ráiszom a kávét és az energiaitalt.

- Így szívrohamot fogsz kapni.

- Tudom.

- De akkor nem lesz a végén terméked, mert mire lenne, a tested megadta magát. Hagyj fel ezekkel, tudom, hogy jól esnek meg felpörgetik az agyadat, de így bele fogsz halni a munkába, azt pedig nem szeretnénk. Igyál minden reggel egy kávét, oszt csókolom. Más nem kell. Egy időben én is öntöttem magamba mindenféle anyagot, aztán meg nem győztem kiheverni a hatásokat. Ráadásul aludni sem tudtam. Menj inkább sportolni. Sportolsz te valamit?

- Hát, használom az ujjaimat a billentyűzet lenyomásához, felállok és odasétálok a kávégéphez, meg emelgetem a kávéspoharat és néha kiviszem a szemetet az elsőről.

- Aha, szóval semmit. Sejtettem. Állj neki futni. Ahhoz legfeljebb egy futócipő kell, meg ruha, hogy ne anyaszült meztelenül fuss – hidd el, nem kényelmes, én próbáltam - , aztán irány az utca. Fuss naponta 2-3 km-t, az elég, hogy ne tunyulj el. Közben hallgass zenét és mérd a távot.

- Meglesz, ha lesz rá időm.

- Arra van időd, amire időt akarsz fordítani. Ne feledd: csak akkor fogsz csúcsteljesítményt nyújtani napi 18-20 órában, ha a szervezeted képes lesz rá. Lehetsz tökös és jóeszű, meg lelkes és elhivatott, ha közben lerokkansz, akkor nem lesz mivel dolgoznod. Szoríts időt napi 20 perc futásra, ennyi kell, nem több.

- Értettem apuci.

- Na húzz a picsába, mosolygott Tomas, tudod, hogy a barátomért ennyit hajlandó vagyok megtenni. De egyet véss az eszedbe: csak egyszer mondtam el ezeket, nem fogom állandóan ismételgetni, ha megfogadod, akkor előnyödre válik, ha nem, akkor nem. Felnőtt ember vagy, aki képes önállóan, a saját érdekeit és céljait szem előtt tartva dönteni és nem utolsósorban a döntésének megfelelően cselekedni.

- Ámen. Amúgy igazad van, csak ezeket nem szeretem magamnak bevallani.

- Az önbecsapás az egyik legkárosabb szokás a világon. Ne tedd magaddal. Ne hazudj magadnak és főleg ne nézz félre, ha valami nem jó. Meg kell oldani a problémákat.

- Ennyi volt?

- Ennyi Janos, használd okosan, ez a rész ingyen volt. Tényleg, mi a helyzet a hardverrel?

A bejegyzés trackback címe:

https://startupperek.blog.hu/api/trackback/id/tr212096787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása